You want to build Android for your nexus device? Nice !
How can you do that ?
What are all those strange commands doing ?
Why is it not working at the end ?
Why are some component missing ?
This presentation will guide you thought the building process and explain what's going on. It will also explain some part of Android architecture, talking about gms ...
Mathieu Maret System Developer, Genymobile
Mathieu is a System Developer @Genymobile Paris. He started by working on embedded linux and slowly felt into Android. After trying to upstream spacing modification in linux, he drinks beer and practice some strange vietnamese sport.
Through a simple but complete Android application development, learn how and where you should implement your tests. We will cover different aspects of testing from running the test on your local workstation to automating the whole process in your CI. You will also learn how you can leverage Genymotion as the perfect tool for development optimization and automation testing, using the latest awesome features.
Then close your eyes, push the button, relax, the robots will do your work.
Sylvain Galand Android Developer, Genymobile
Sylvain is an Android Developer @Genymobile Paris. He did some talks, wrote some stuffs, open-sourced few lines of codes and worked on Android since Day 1. He loves beers, Genymotion and sharks.
Through a simple but complete Android application development, learn how and where you should implement your tests. We will cover different aspects of testing from running the test on your local workstation to automating the whole process in your CI. You will also learn how you can leverage Genymotion as the perfect tool for development optimization and automation testing, using the latest awesome features.
Then close your eyes, push the button, relax, the robots will do your work.
Antonin Fouques Android Expert, Genymobile
Antonin is an Android expert @Genymobile Paris. Formerly a design and conception engineer, also known as super-developer, he is now the Genymotion Scrum Master.
During his spare-time, he is also Event Organiser at Paris Android User Group, writes technical articles, gives talks, develops Android applications, and tries to conquer the world.
Úvod do stacku Polymeru + Dart, včetně oficiálních web komponentů ve stylu Material Design. Vysvětleno na konkrétním příkladu single-page aplikace, včetně live-kódování nové featury, které pravděpodobně skončí strašlivým fiaskem.
Přijďte si vyzkoušet jazyk Dart na jednoduchém Code Labu a zažít s námi srandu.
Pro účast na Code Labu je nutné mít vlastní notebook se staženým Dartem a Dart Editorem.
Filip Hráček Developer Relations, Google
Filip Hráček pracuje v Googlu jako styčný důstojník pro vývojáře, kteří ve střední Evropě a blízkém okolí dělají cokoliv nad Googlím tech stackem. Má rád palačinky.
Dart je objektově orientovaný jazyk, se kterým je možné psát webové aplikace jak pro klienta, tak pro server. Přijďte se dozvědět více informací o tom, jak si jednoduše v Dartu můžete napsat svoji příští webovou aplikaci!
Přijďte si vyzkoušet jazyk Dart na jednoduchém Code Labu a zažít s námi srandu.
Pro účast na Code Labu je nutné mít vlastní notebook se staženým Dartem a Dart Editorem.
Přijďte se vyzkoušet vytvořit vlastní HTML elementy za pomocí knihovny Polymer v JavaScriptu.
Nezapomeňte si s sebou vzít na Code Lab vlastní notebook.
Pro účast na workshopu je nutné mít nainstalovaný Chrome Dev Editor.
Jana Moudrá Co-Owner, CEO, Juicymo
Jana is a co-founder of Juicymo and happy event organizer in GDG Prague/GDG ČVUT. She loves modern web technologies like Dart and HTML5. In Juicymo she does Frontend and Android development and she also designs UIs for web and mobile. Besides some speeches she organized together with Jakub Škvára two Dart + Polymer codelabs and hackathon and planning to do more because she loves helping other developers and spreading of these technologies.
Přijďte si vyzkoušet jazyk Dart na jednoduchém Code Labu a zažít s námi srandu.
Pro účast na Code Labu je nutné mít vlastní notebook se staženým Dartem a Dart Editorem.
Přijďte se vyzkoušet vytvořit vlastní HTML elementy za pomocí knihovny Polymer v JavaScriptu.
Nezapomeňte si s sebou vzít na Code Lab vlastní notebook.
Pro účast na workshopu je nutné mít nainstalovaný Chrome Dev Editor.
Jakub Škvára Full stack engineer, Yearbook Machine
Jakub is a member of GDG Prague and GDG ČVUT in Czech republic and he organised together with Jana Moudrá several Dart + Polymer code labs and hackaton. He works as frontend and backend developer for startup called Yearbook machine in London. Jakub is interested in modern Javascript frameworks, libraries and tools, Dart and loves clean code.
Rachel Simpson , Google
Rachel Ilan Simpson is an Interaction Designer living in Munich, Germany. She has worked as a Freelancer for Munich-based companies like DriveNow and Freeletics, as well as for a couple of award-winning Design agencies in Canada and Germany. She’s currently working for Google.
For fun, she co-founded the first German version of a “Maker Faire”, called Make Munich, and the team recently completed their second yearly fair. She also started Munich Design Jam, which brings together coders, designers, and business people to build cool products over the course of a day.
She likes playing ukelele, watching Dr. Who, and having a gin & tonic with other geeky folks.
Tomáš Zvěřina Technology Director, Multimedia Atelier
Tomáš Zvěřina (toho času Google Developer Expert přes Cloud Platform) je technologickým šéfem digitální agentury Multimedia atelier a pravidelným přednášejícím na našich akcích.
V této přednášce se podíváme na pár receptů, jak snadno a rychle integrovat prvky material designu do vaší aplikace. Hlavní důraz bude kladen na zpětnou kompatibilitu a rychlé výsledky.
Tomáš Hubálek , Independet Mobile Apps Developer
Tomáš Hubálek je nezávislý vývojář mobilních aplikaci. Svoji první mobilní aplikaci napsal v roce 2002 pro platformu Palm, od té doby zkusil kde co od J2ME, přes Windows Mobile a Windows Phone 7, BlackBerry 10 až po Android. Jeho nejznámější aplikace jsou Battery Widget Reborn, Gauge Battery Widget a Make Your Clock Widget. V únoru 2013 se jeho aplikace Battery Widget Reborn dostala až na titulní stránku Google Play. Před tím, než se mobilními aplikacemi začal živit, působil 7 let jako Java architekt v jedné nadnárodní polovodičové firmě. Vystudoval marketing a informační management na VŠE Praha.
Google Mapy niesú len o zastaralých podkladoch získaných pred pár rokmi. Google pomocou služby MapMaker poskytuje možnosť upraviť Google Mapy samotnej komunite uživateľov. Zakresliť cestu, budovu či jazero nieje až tak ťažké.Príďte sa pozrieť a rozvinme spoločne maperskú komunitu v Česku a Slovensku.
Google Mapy niesú len o zastaralých podkladoch získaných pred pár rokmi. Google pomocou služby MapMaker poskytuje možnosť upraviť Google Mapy samotnej komunite uživateľov. Zakresliť cestu, budovu či jazero nieje až tak ťažké.Príďte sa pozrieť a rozvinme spoločne maperskú komunitu v Česku a Slovensku.
Dávid Kováč Zakladatel, GDG Košice
Dávid je zakladateľom GDG Košice a zároveň človek ktorého zaujíma všetko o Google. Medzi časom sa stal Glass Explorerom a v neposlednom rade sa špecializuje na Google Apps for Work. Taktiež sa venuje Google MapMaker a organizácie Mapathonov po celom Česko-slovensku.
WebGL is normally associated with 3D graphics, which can seem daunting without a background in this field. However, the WebGL API is inherently 2D, merely supplying a very useful toolbox of functionality for creating 3D engines. In this talk, we'll explore how WebGL can be used to manipulate 2D graphics, by creating a simple image editing application. Through live-coding we'll see how setting up a WebGL application isn't all that complicated and can be achieved without having to reach for higher level frameworks, and how hardware accelerated image effects like color changes, deformations or blurs can be implemented in a few lines of code.
Felix Palmer ,
Coming from a physics background, Felix got into software by writing games in Flash. Since then he has spent time working in London and Silicon Valley, working with a wide range of technologies, from mobile to cloud, server to web. He enjoys combining the visual with the technical and is excited about the opportunities WebGL brings.
Currently he lives in Prague, spending his time building things with WebGL, speaking at conferences, and writing on www.pheelicks.com.
Přístupnost není charita, nepřístupný web je promarněná obchodní příležitost. Obzvlášť dnes, v době mobilních zařízení, je zajištění bezproblémové přístupnosti webu obsahu velmi důležité. Přístupným webem dáváme najevo, že nám naši zákazníci nejsou lhostejní a že je náš web otevřený komukoliv - ať už nevidí, používá k práci s webem pouze klávesnici nebo na něj přistupuje z nejnovějšího smartphonu. Nepřístupným webem se můžeme připravit až o 30 % návštěvníků, kteří se z nějakého důvodu nedostanou k obsahu, jenž na něm prezentujeme.
Chcete zlepšit přístupnost webů, které kódujete, moc se přitom nenadřít a seznámit se s technikami, které pro zpřístupnění svých služeb používá i Twitter nebo Facebook? Máte už základní znalosti o přístupnosti a rádi byste postoupili do vyššího levelu? Pak je tento workshop právě pro vás.
Workshop bude zaměřen prakticky a je určen pro kodéry, kteří se chtějí naučit pokročilejší techniky z oblasti přístupnosti. Na workshopu si společně ukážeme, jak pomocí technik z Doporučení W3C Accessible Rich Internet Applications (WAI-ARIA) 1.0
Lépe strukturovat obsah webové stránky pomocí tzn. oblastí stránek a nabídnout tak uživatelům snadný prostředek pro lepší orientaci na stránce,
zajistit bezproblémovou přístupnost webu z klávesnice,
zlepšit přístupnost formulářů například vytvořením přístupných tooltipů nebo vyznačením povinných položek,
ošetřit přístupnost modálních oken
či dynamických změn oblastí stránky.
Díky jejich znalosti pak není třeba nahlížet na přístupnost jako na vícepráci, kterou je dokonce nutné zvlášť fakturovat, ale je možné ji brát jako nedílnou součást kodéřiny a zjednodušení vlastní práce. Mějte přístupnost na své straně a udělejte si z ní konkurenční výhodu.
Radek Pavlíček ,
Radek vystudoval Fakultu informatiky Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 1998 se zabývá speciální informatikou pro uživatele s těžkým postižením zraku, dlouhou dobu působil jako lektor a učil své nevidomé a slabozraké klienty používat počítač. Nyní se věnuje hlavně konzultační a metodické činnosti.
V oblasti přístupnosti aktivně působí od roku 2001, je autorem metodiky Blind Friendly Web a spoluautorem českých Pravidel přístupného webu. Přístupnost je Radkovým koníčkem a věnuje se jí i v rámci svých dalších pracovních aktivit, v projektu Blind Friendly Web má na starost testování přístupnosti a jeho koordinaci, vede školení tvorby přístupného webu či dokumentů. Radek se velmi intenzivně věnuje propagaci přístupnosti na konferencích, seminářích, workshopech a dalších akcích, na které se přístupnost tematicky hodí.O přístupnosti píše na blog POSLEPU a příležitostně pro magazín Zdroják.
Se ženou se dělíme o jednu garáž systémem, kdo dřív přijede, ten parkuje v teple. Ten druhý má smůlu. Jak však zjistit bez otvírání garáže, jestli je tam místo? Jednoduše. Namontujete senzor vzdálenosti na strop, vyhodnotíte přítomnost auta, přípojíte přes Arduino Yún k internetu a na mobilu kouknete, jestli je garáž volná. Ano, je to ujeté, ale fungeje to. V přednášce uvidíte, jak jsem celé zařízení vyráběl od A do Z, uvidíte spoustu kódu, díly vytištěné na 3D tiskárně a pochopíte, že vyrobit něco hmatatelného je lepší a těžší než jen programovat.
Namalovat, vytiskout, osvítit, vyvolat, vyleptat a tišťák je hotový. Chce to jen zkusit. Dozvíte se, jaké vybavení potřebujete a jaký je základní postup. A něco si zamozřejmně vyrobíte.
V přednášce popíši, co to jsou multi-agentní systémy (MAS), jak fungují, co všechno nám mohou usnadnit a kam patří z hlediska umělé inteligence. Na živo předvedu tzv. "agent" - základní jednotku multi-agentního systému. A ukážeme si, jak si své vlastní agenty můžete vytvořit sami doma na stole nebo ve své kapse nejen pomocí jazyka Ruby, Objective-C a Wiring/Processing. Zlatým hřebem však bude okamžik, kdy během přednášky opustí agenty hlubiny počítače a jako duše arduino robotů začnou interagovat s reálným světem.
Tomáš Jukin Co-Owner, CTO, Juicymo
Nadšený budovatel MAS a AI, evangelizátor Open Hardware, jazyků Ruby, Objective-C a Swift. Ve svém pracovním čase vytváří šťavnaté mobilní aplikace v Juicymu a přednáší Ruby, Rails, OOP a iOS na Unicorn College. Ve svém volném čase pořádá akce pro českou vývojářskou veřejnost v rámci GUG.cz a GDG Prague a staví Arduino roboty.
Přednáška o tom jak (ne)funguje rozpoznávání řeči a porozumění jejímu významu;
jak to udělat, když má počítač komunikovat s člověkem lidskou řečí, ale
člověk s ním komunikovat nechce; k čemu je použitelné strojové učení a co potom
má na práci vývojář. Dále se dotkneme třeba toho, jak reprezentovat význam řeči,
historii dialogu, nebo jak se vypořádat s chybami rozpoznávání.
Explore generative systems as a possible path in design. To take the computer as a creative tool during all the process, facing it as an active bridge between the goal and the outcome. The opportunity of collaboration with autonomous systems created by the designer is not new. Although, its dissemination is poor and confused. So I invite you all to clarify it with me.
Word embeddings are one of the most exciting topics in machine learning today, and thanks to recent developments it's never been easier to harness their power.
Starting from a simple problem, we'll have a look at how and why they work, see them in action on the Google cloud, then peek at how these concepts can be help you with your own challenges.
Mircea Pricop , Google
I joined Google fresh off the benches of the University of Hamburg. Having been here for two years now, I'm currently focusing on information extraction, aggregation and data understanding as part of developing exciting new search features.
Meteor je mladá, ale mocná technológia. Je možné v ňom robiť real-time aplikácie v extrémne krátkom čase. Meteor používa JavaScript na klientovi, aj na serveri. Ak vieš JavaScript, Meteor sa naučíš rýchlo.
Účastník workshopu musí mať základnú znalosť JavaScriptu, HTML a CSS.
Workshop je primárne pre používateľov MAC a Linux. Ak si dokážete Meteor rozbehať na Windowse, ste vítaní.
Pro účast na workshopu je nutné mít nainstalovaný Meteor.
Tomáš Hromník Web Developer, Freelance
Prvú webovú stránku som spravil v roku Pána 2005.
Programovať som sa začal učiť v roku 2008 a učím sa doteraz. Prešiel som si jazykmi C, C++, Pascal, Haskell, Java, C#, PHP a JavaScript.
V roku 2013 som prešiel z PHP na čisto JavaScriptové aplikácie.
Mám bohaté skúsenosti s kódovaním aj programovaním. Nie som iba programátor. Nie som iba kodér. Som Fullstack developer.
Firemní kultura je dnes často považována za "nice to have", zbytnou součást, případně vedlejší efekt zúčastněných lidí a procesů. Ukazuje se ale, že právě sofistikovaná firemní kultura obvykle odlišuje špičkové společnosti od těch průměrných. Jak je možné, že se nezkušení nováčci stávají leadery na trhu a korporátní giganti se propadají do irelevance? V přednášce si ukážeme, jaké jsou základní součásti zdravé firemní kultury, a co je možné udělat pro to, aby i u vás vzkvétala.
Tomáš Holas JavaScript Hacker, Salsita Software
Tomáš si hrál s počítači již od útlého dětství. První webovou stránku dal dohromady v polovině 90. let, ale programováním se začal živit až s nástupem Webu 2.0, kdy přešel z PHP na Ruby on Rails. Od té doby ho fascinují cutting-edge frameworky, které se obvykle rychle naučí, jenom aby je ještě rychleji opustil ve prospěch novějších a lepších. Kromě programování se Tomáš vždy zajímal o psychologii, a tak si během své kariéry postupně začal všímat zajímavých souvislostí mezi technologickou a lidskou stránkou firem, ve kterých působil. Často kritizuje tradiční korporátní přístupy a sleduje nejnovější vývoj v oblasti agilních metodologií, svobodných firem a disruptivních business modelů.
Na workshopu si budeme hrát s biosenzory detekující svalovou aktivitu – pracovat budeme s EMG sensorem napojeným na Spark Core který si naprogramujeme přes cloudové IDE. Data ze senzorů následně uvidíme v reálném čase na webu. A možná dojde i na rozcvičku.
Mária Júdová ,
Na workshopu si budeme hrát s biosenzory detekující svalovou aktivitu – pracovat budeme s EMG sensorem napojeným na Spark Core který si naprogramujeme přes cloudové IDE. Data ze senzorů následně uvidíme v reálném čase na webu. A možná dojde i na rozcvičku.
Jonáš Svatoš ,
A Story About A Five-Legged Mule: Everyone knows who the business analysts are in their organization, but not everyone knows what they actually do and what they are responsible for during software implementation projects.
Agilní tým je skupina různých lidí, kde každý má vlastní odpovědnosti, ale všichni mají stejný cíl - doručit reálnou hodnotu zákazníkovi a užít si to.
Kdysi (né tak dávno) byl rozšířený názor, že za testování jsou odpovědní testeři a že testování samo o sobě přináší kvalitu. Je jasné, že tato myšlenka je naprosto zcestná, protože samotné testování je pouze způsob, jak kvalitu změřit.
Jak tedy kvalitu zaručit? V této přednášce bych Vám rád ukázal, jak to vidím já na příkladu jedné iterace "ideálního projektu", kdy se zaměříme na následující aspekty:
- Business understanding = proč je důležité, aby všichni rozuměli požadavkům
- Plánování (grooming, sizing = story points, estimating = hodiny)
- Kooperace rolí během iterace (především mezi vývojáři a QA, ale i vzheldem k Product Ownerovi, zákazníkovi, atd.)
- Demo
- Retrospektiva
- Zapojení zákazníka = to nejtěžší na konec.
Ideální projekt samozřejmě neexistuje, ale všechny myšlenky jsou s určitým úsilím realizovatelné, ale především je třeba vědět, čeho bychom chtěli dosáhnout, než se o to pokusíme.
Přednáška je určená jak testerům, tak vývojářům, protože tyto dvě role spolu musejí úzce spolupracovat. Pokud jejich spolupráce nefunguje, budete mí problém!
Vojtěch Barta QA Engineer Lead, Vendavo
QA, Testing, Agile – moje práce, můj koníček.
V této oblasti pracuju přibližně 7 let a pořád si to užívám.
Nyní mám na starosti QA tým ve Vendavu (cca 25 lidí), kdy jsem jako odpůrce mikro-managementu zastáncem svobody, takže mám pořád i dostatek času reálně pracovat na konkrétním projektu v pozici QA. Mimo to se rovněž podílím na Agilní transformaci Vendava, která je, jako v každé korporaci, docela složitá.
Věřím že kvalita je definována jako spokojenost všech zůčastněnách stran (stakeholders). Kvalita je velmi široký pojem a sahá daleko za hranice běžných aktivit jako je implementace, testování, správa požadavků, atd.
Samozřejmě, že tyto aktivity jsou pořád velmi důležité, ale v našem snažení nemůžeme uspět, pokud se nezaměříme i na další aspekty, ke kterým nás Agile vybízí, jako jsou komunikace, důvěra, pochopení požadavků, učení se z chyb, atd.
Ukazuje se, že právě tyto “soft skills” jsou mnohdy mnohem důležitější, kdy navíc tradiční role částečně ztrácejí význam a velmi se prolínají.
Nemám rád politikaření, rád říkám věci nahlas a otevřeně. Věřím, že spousta lidí má s tímhle docela problém a proto mohou mít problém se mnou. Na druhou stranu otevřenost a upřímnost je to, co očekávám od každého.
Nějaké motto na závěr? “Doing things right and waiting to be fired”
Brilantních nápadů jsou spousty. Jak to ale zařídit, aby můj projekt
skutečně uspěl? Mirek Černý se s vámi podělí o zkušenosti ze Seedcampu,
jednoho z nejúspěšnějších světových programů pro začínající firmy. Dozvíte
se jednak, co je nutné k tomu, abyste získali počáteční a další investice,
ale i jaké to je být součástí "rodiny", která vám otevírá dveře do světa.
Mirek dále promluví, jak jejich tým staví platformu Futurelytics na Google
Cloud Platform, což jim umožňuje masivní škálování. Budete snít o
dobrodružství, jaké se společníkem Danem Hastíkem zažili v Silicon Valley,
nebo se do toho pustíte taky? ;)
Marie Chytilová Acting Director, Slevomat
Jaká je realita agilního vývoje? Co je podstata všech těch scrumů a kanbanů a proč to je takový problém rozhýbat? Jak do toho všeho zapadají nové buzzwordy jako Customer Development, Lean Startup a Innovation Accounting? A proč by měly zajímat i vývojáře?
Jan Veselý , Struct s.r.o.
Honza pomáhá lidem rozjíždět projekty pomocí Lean Startup principů. Hlavním tématem jsou pro něj inovace ve vzdělávání, organizuje např. síť osobností pro inovace ve vzdělávání EduFórum a podílí se na projektech Inovátoři.cz a Laboratoř Nadace Vodafone. Více na http://vese.ly/
Jaká je realita agilního vývoje? Co je podstata všech těch scrumů a kanbanů a proč to je takový problém rozhýbat? Jak do toho všeho zapadají nové buzzwordy jako Customer Development, Lean Startup a Innovation Accounting? A proč by měly zajímat i vývojáře?
Karel Smutný Agile Coach, ING Bank Česká republika
Karel Smutný je agilní kouč a programátor. Pracuje převážně pro větší firmy (zejména z finančního sektoru), kterým pomáhá zprůhlednit a zefektivnit proces vývoje software. Vyhazuje staré koberce a pomáhá zametat, co se pod nimi za léta nashromáždilo.
Ve volném čase staví z Lega a programuje se svými dětmi.
František Fuka vás seznámí s dalšími hudebními zákoutími a předvede vám také několik unikátních elektronických nástrojů, především z Japonska.
František Fuka ,
Máš vlastní appku? Bezva, ale jestli nechceš, aby tě dál živila maminka, je čas zamyslet se, jak ji monetizovat.Věrka ti ukáže, jakými cestami se dát od marketingu pro placenou verzi až po monetizaci aplikace jako reklamního prostoru třetích stran - třeba Googlu. Sestav si vlastní bitevní plán a vyraž na vítězné tažení.
Věrka Koukalová Performance Advertising Manager, H1.cz
Věrka zkombinovala zkušenosti v optimalizaci výkonnostních kampaní s vedením týmu a stala se vedoucí Performance týmu v H1.cz. Jejím úkolem je naplnění Performance Advertising strategie ve vertikále Search, tedy budování výkonu, automatizace a využívání nových technologií pro vyhledávače. Je také jedním ze sedmi Google Certified Trainers.
Mezi její velké lásky patří historický šerm, dobové kostýmy a cestování po Francii. Její vysněnou prací je profesionální spaní a až bude velká, otevře si cukrárnu. Zatím poctivě testuje zákusky a dorty doma na manželovi.
Martin Šenkeřík Senior Android Developer, ADLER iTech
Martin je absolvent VUT, majitel vlastního byznysu v 3D tisku a programátor, který se propracoval od Seznamu.cz až k projektu Liftago, pro který vede mobilní vývoj dvou Android aplikací (pro pasažéry a řidiče taxi), které se pišní dohromady nejen desítkami tisíc stažení, ale i skvělým hodnocením spokojenými uživateli. Martin je zároveň nadšený cestovatel a improvizátor.
Android Wear nejsou jen notifikace z telefonu na ruce. Co kdyz chceme delat s Wear vic?
Petr Nálevka Co-founder and CEO, Urbandroid Team
Petr je vývojář, life hacker, startupista, libertarián, doktor filosofie, pastafariánský kněž, ale ze všeho nejvíc geek. Jeho Androidí projekty (Sleep as Android, Twilight, Mindroid, hueManic a daší..) používají ~2 miliony lidí na světě.
Petr Šmíd Head of SMB Marketing, CZ & SK, Google
Pavel Doležal co-owner, netmail s.r.o.
Pavel Doležal – Partner v Keboola s.r.o., spoluzakladatel Netmail s.r.o., investor a vizionář.
Tomáš Kypta Software Architect, AVAST Software
Tomáš is an Android Developer at Avast and an occasional speaker about Android development. He has many years of experience developing big customer applications at Inmite before the company was acquired by Avast.
Chceme je, milujeme je, potřebujeme je a taky je nenávidíme.
Co dělá hrdinu a lídra tak výjimečnými v očích ostatních?
Jaká zásadní vlastnost z Tebe udělá lídra, který je následován ostatními?
Interaktivní workshop "Staň se hrdinou, staň se lídrem" Vám nabídne možnost podívat se do zákulisí a vyzkoušet si, která role Vám sedí. Během workshopu budeme v týmech pracovat s modelovými situacemi z hraní her. Využijeme Vaše herní strategie při řešení otázky vedení lidí. Odnesete si informaci, která Vám může změnit život, a dostanete od týmu HERo jeden malý, neviditelně viditelný dárek, kterého se možná budete chtít zbavit.
Čeká Vás: týmová práce
napětí a zábava
překonání sama sebe
Odnesete si: odhodlání měnit věci kolem sebe
funkční principy práce s vnitřní motivací
využívání dynamiky týmů
Máte kuráž? Tak přijďte ;-)
Mise HERo ,
Tým HERo
„Hrajeme hry tak, jak hrajeme život.“ Moderní společenské hry v sobě ukrývají nejen zábavu, ale i principy jednání, které se dají rozvíjet a využívat pro osobnostní růst nebo pro rozvoj dovedností, které denně používáme.
HERo využívá potenciál moderních her a za přispění zkušených lektorů a facilitátorů je aplikuje podle konkrétní potřeby firmy, týmu nebo jednotlivců při rozvoji osobnostních dovedností ve formě školení, workshopů i teambuildingů.
Large companies tend to have a very difficult relationship with technology, many of them spending in a bad manner their large budgets and almost all of them being allergic to innovative technologies, even if no one will openly admit it.
If you plan to work on non-traditional IT stuff in a large company, or if you want to approach one of them with a break-through technical solution, or if are just curious about how are things working there, then I hope that some of my personal experiences in working with many “Elephants” will help you to figure it out what the so-called “Top Managers” and their organizations really understand and think of all the new technologies stuff you are likely very passionate about.
Enrico Scopa ,
Enrico Scopa, born in July 1968 in Italy, since 2007 lives in Czech Republic with his family (one wife only and 3 young daughters, 2 of them born in Prague). Passionate about technology since ever, he graduated in Electronic Engineering in Bologna and then spent 5 years at Andersen Consulting (now Accenture) mostly on custom system development and system integration work, and 15 years at McKinsey & co, becoming the Partner responsible for the Business Technology Office in Central Europe. During his career at McKinsey, he worked on Technology Management topics with over 40 companies located all over Western and Central Eastern Europe, Russia, Ukraine and South-Africa. He is now co-founder of ENRIAN Partners, a recently born company based on an innovative and rules-breaking model of design and delivery technology solutions to corporations. He loves sci fi, skiing, scuba diving, sailing, basketball, beach tennis and pancaking for the family with his Iron Man costume.
Mobilní aplikace jsou dnes v podnikovém prostředí stále atraktivější alternativou ke klasickým SW řešením. Během přednášky se seznámíme se základní aspekty, které vývoj a dodávka takových mobilních aplikací musí zahrnovat. Cílem je předat dlouholeté zkušenosti z praxe, výhodou jsou tedy alespoň základní zkušenosti s vývojem aplikací.
Aleš Teska Software Engineer, SeaCat.mobi
Aleš je zkušený vývojář softwaru. Svůj první kód napsal v 10 letech a od té doby se vývoji SW nepřetržitě věnuje (k jistému zklamání svých sportovně založených rodičů). V současné době, pracuje jako Principal Development Manager ve společnosti DHL ITS, kde má na starosti produkci mobilních aplikací pro tuto celosvětovou korporaci. Zároveň je zakládajícím vlastníkem startupu SeaCat, který se věnuje problematice bezpečnosti mobilních aplikací. Stále je také aktivním programátorem.
Daniel Franc Developer and Startup Community Manager, Google
I am helping Google create global and regional strategies to support and leverage external communities to which Google is a partner (developer, businesses and educator communities). On a strategic level, I'm assisting in the development of specific programs and projects to reach community related goals and executing some of them on global or regional levels. On a more tactical level, I'm developing skills of external community leads and Google managers in community management and leadership by their coaching, mentoring and training.
Ondřej Krátký Co-Founder, Liftago
Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a marketingovým srdcem startupu Liftago. V roce 2009 absolvoval Fakultu mezinárodních vztahů na VŠE. Poté strávil 4 roky sbíráním zkušeností v korporátním byznysu, během kterých stihl posbírat ocenění od globálního vedení mateřské firmy i mezinárodní ocenění ze světa reklamy. Baví ho dělat věci jinak, nacházet nová řešení a mluvit do věcí, kterým vlastně nerozumí.